مقالات

کفشور خطی تمام استیل

کفشور استیل سرامیکخور

کفشور خطی تمام استیل

 

طرح های کفشور مخفی حمام (شاور درین ، کفشور استیل، کفشور خطی مخفی ،کفشور استیل طولی) مورد استقبال طراحان و معماران و پیمانکاران زیادی قرار گرفته است .

یکی از مشکلات کفشورهای مشبک ( دریچه دار ) احتمال آسیب دیدگی در اثر برخورد اجسام سخت به آن میباشد .و یا احتمال دفرمه شدن در اثر تردد زیاد بر روی آن و عبور وسایل سنگین میتواند علت بعدی باشد.
یکی از مزایای مدلهای مخفی  ( نقطه ای یا خطی ) ، امکان تطبیق و سازگاری طرح کفسازی با درب محل تخیله یا زهکش پساب میباشد .که قطعا به زیبایی محل مورد نظر دوچندان اضافه میکند .

 

سازنده کفشور استیل

اگر چه در سالیان اخیر جمع آوری و هدایت آبهای سطحی از سیستم نقطه ای به سیستم خطی تغییر کرده است. و اکثرا شرکتهای بزرگ تولید کننده در دنیا بسمت طراحی و ساخت انواع سیستم های خطی روی آورده اند. که شامل انواع کفشورهای خطی در مدلهای مختلف و انواع گاتر های خطی میباشد .
گروه فن آوری های نوین اولین تولید کننده کفشور استیل خطی لبه دار پرسی در کشور میباشد. با افتخار تولیدات ما در ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی ، ترمینال جدید فرودگاه کیش ، هتل قدس مشهد ، هتل دلفین چابهار و بسیاری دیگر پروژه ها در سالیان گذشته استفاده شده اند .
پیج اینستاگرام گروه فن آوری های نوین
MTGROUP88

گاتر گریل کفشور

پیج گروه فن آوری های نوین در تلگرام

پیج تلگرام گروه فن آوری های نوین

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیستر در واتساپ گروه فناوریهای نوین 989385601212+ با ما در ارتباط باشید .
در اینجا به معرفی تولیدات کفشورهای نقطه ای و خطی (طولی ) تمام استیل گروه فناوریهای نوین میپردازیم :

 

کفشور استیل مخفی (کفشور مخفی حمام) :

 

کفشورخطی مخفی به دو گروه ساده و دندانه دار تقسیم میشوند.
1- ابعاد گروه دندانه دار
عبارتند ار : 10*10 – 15*15 -10-20 سانت فقط بصورت کاشیخور تولید میگردند. ضخامت کاشی یا سرامیک در قاب استیل ، 11 میلیمتر در نظر گرفته شده است .
طرح دندانه دار در کفشور مخفی تمام استیل نسبت به طرح ساده از ویوی بهتری برخوردار است.

 

کفشور محفی دنئانه دار

 

2-گروه ساده

عبارتند از : 10*10- 12*12 – 15*15 – 20*20 به دو صورت کاشیخور و سنگ خور تولید میگردند . عمق قسمت سنگخور در قاب استیل ، 22 میلیمتر در نظر گرفته شده است .
کفشور استیل 15*15 مخفی  از جنس استنلس استیل 304 تولید گردیده است .

 

کاتالوگ کفشور استیل صنعتی
آلبوم کفشورهای استیل پرسی

 

کفشور خطی (طولی ) تمام استیل:

در دو گروه طراحی و ساخته میشوند :
لینک دریافت کاتالوگ جامع کفشور خطی تمام استیل

 

1 – کفشور خطی مخفی

که خود به دو گروه کاشیخور و سنگ خور تقسیم بندی میشود . از طول 20 سانت تا 120 سانت بصورت روتین تولید میشود. طولهای تولید شده بشرح ذیل میباشد : 20-30-40-50-60-70-80-90-100-110-120 سانتیمتر . امکان تولید با طول و عرض و یا موفعیت متفاوت خروجی بصورت سفارشی وجود دارد . فرم سفارش در پایین همین مقاله آمده است.

 

کفشور خطی مخفی

کفشور خطی مخفی سرامیکخور سنگخور

لینک مشاهده ویدئوی کفشور طولی مخفی در آپارات
عرض این کفشورها 65 میلیمتر میباشد .خروجی کفشور در وسط قرار دارد و سایز آن 50 میلیمتر میباشد . ضخامت ورق استیل 1.5 میلیمتر میباشد.
کفشورهای خطی از 60 سانت تا 120 سانت با شیب طولی تولید میگردند. عمق قاب استیل برای گروه کاشیخور 11 میلیمتر و برای گروه سنگخور 22 میلیمتر در نظر گرفته شده است .
پایه های نگهدارنده قاب کاشیخور یا سرامیکخور بر خلاف نمونه های مشابه( پلاستیکی ) از جنس استنلس استیل 304 نگیر میباشد.

سازنده کفشور خطی استیلقیمت کفشور طولی استیل

کفشور خطی مخفی خروچی کنار

با توجه به تقاضای بازار طراحی ، ساخت و عرضه  کفشور خطی خروجی کنار طرح کاشیخور انجام گردیده است. فعلا طولهای 30سانت و 60 سانت در حال عرضه به بازار میباشند. عرض شاور 65 میلیمتر و سایز خروجی 50 میلیمتر میباشد.

 

کفشور استیل خروجی کنار

 

لینک مشاهده اطلاعات کفشور خطی 30سانت کاشیخور خروجی کنار
لینک مشاهده کفشورخطی 30 سانتی خروجی کنار 

 

2- کفشور خطی مشبک

از طول 20 سانت تا 120 سانت بصورت روتین تولید میشود. طولهای تولید شده بشرح ذیل میباشد : 20-30-40-50-60-70-80-90-100-110-120 سانتیمتر . امکان تولید با طول و عرض و یا موفعیت متفاوت خروجی بصورت سفارشی وجود دارد . فرم سفارش در پایین همین مقاله آمده است.

قیمت کفشور خطی مشبک

عرض این کفشورها 65 میلیمتر میباشد .خروجی کفشور در وسط قرار دارد و سایز آن 50 میلیمتر میباشد . ضخامت ورق استیل 1.5 میلیمتر میباشد.

کفشور استیل خطی طولی مشبک

کفشورهای خطی از 60 سانت تا 120 سانت با شیب طولی تولید میگردند.
کلیه کفشور خطی تمام استیل دارای سوپاپ بوگیر پلاستیکی میباشند . که از ورود بوی نامطبوع فاضلاب و حشرات جلوگیری میکتد.
لینک مشاهده ویدئوی کفشور طولی تمام استیل مشبک در آپارات
کفشور خطی مشبک

کفشور خطی مشبک

شایان ذکر است گروه فناوریهای نوین امکان ساخت کفشورهای خطی مطابق نیاز مشتریان گرامی را دارد .بعنوان مثال  طولهای سفارشی با عرضهای سقارشی و همچنین موقعیت سفارشی خروجی.

 

سازنده کفشور استیل خطی مخفی طولی سفازشی

سازنده کفشور استیل خطی مخفی طولی سفازشی

سفارش ساخت شاور درین یا طرح پانچی

سازنده کفشور خطی سفارشی

کافیست فرم ذیل رو تکمیل نموده و جهت استعلام قیمت به واتساپ شرکت ( 09385601212) ارسال نمایید .

فرم ساخت کفشور خطی سفارشی

تصاویر زیر کفشور خطی 180 سانتی مشبک ( گریتینگ خور ) با شیب طولی سفارش یکی از پیمانکاران عزیر را نشان میدهد. عرض این سفارش 65 میلیمتر میباشد . از استنلس استیل 304 ( نگیر ) با ضخامت ورق 1/5 میلیمتر ساخته شده است .

 

سازنده کفشور خطی 

قیمت کفشور خطی 180 سانتی

تولید کننده کفشور طولی سفارشی

کفشور خطی پلاستیکی
مدل هانزا

جنس بدنه ABS و طول بدنه 50 سانت میباشد . عرض کفشور 10 سانت میباشد . سایز خروجی که 50 میلیمتر در انتها
میتوان از انتها و یا دو دیواره جانبی هم کانکشن گرفت سایز 30 میلیمتر در دو انتهای کفشور خطی ته بند ( درپوش انتهایی نصب میگردد).
جنس درپوش استنلس استیل 304 مات و دارای ضخامت 1.5 میلیمتر میباشذ.

 

کفشور خطی پلاستیکی

 

چرا استنلس استیل 304 ؟

سازنده کفشور طولی تمام استیل

  1.  استیل آلیاژی که پایه آن از آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل یا فولاد نامیده می شود . بسته به نوع و مقدار دیگر عناصر موجود در آن خواص مکانیکی نظیر سختی و شکل پذیری مشخص می شود
  2. فولاد ها به دو دسته ساده کربنی و آلیازی دسته بندی می شوند . در فولاد ساده کربنی بجز کربن و بعضی عناصر معمول ( مثل سیلیسیم ، منگنز ، گوگرد و فسفر ) عنصر دیگری وجود ندارد .
  3.  با افزودن برخی عناصر به آهن آلیاژ هایی تولید می شود که خواص بسیار عالی دارند . به عنوان مثال با اضافه نمودن کروم به آهن ، استیل ضد زنگ یا استینلس استیل بدست می آید که در مقابل خوردگی ها ی مختلف مقاومت بالایی دارد .
  4.  استیل وقتی ضد زنگ است که حداقل 10.5 % کروم داشته باشد . کروم پس از ترکیب با اکسیژن هوا اکسید کروم تشکیل میدهد که لایه ای روی استینلس استیل تشکیل می دهد . این لایه دیده نمی شود ولی باعث می شود ارتباط بین هوا و فلز از بین رفته و استیل سالم بماند . مقدار بیشتر کروم و نیز برخی دیگر از عناصر موجود در آلیاژ شبیه نیکل و مولیبدن این لایه را نقویت کرده و خاصیت ضد زنگ بودن را افزایش می دهد .
  5.  استیل 304 حاوی 18% کروم و 8% نیکل است در صورتیکه استیل 316 دارای 16% کروم ، 10% نیکل و 2% مولیبدن است . مولیبدن برای کمک به مقاومت در برابر خوردگی ناشی ا ز کلراید (مثل آب دریا ) به آن اضافه می شود .
  6. استنلس استیل های سری 300 که دارای نیکل هستند جذب آهنربا نمی شوند در صورتیکه سری 400 که دارای نیکل نبوده و فقط کروم دارند جذب آهنربا می شوند .
  1. حرف L نشانه کلمه Low carbon بوده ، بیانگر آنست که مقدار کربن آلیاژ به کمتر از 0.03% کاهش پیدا کرده است . این مقدار کم کربن باعث می شودبعد از عملیات جوشکاری ، همچنان لایه اکسید محافظتی روی سطح حضور داشته باشد .
  2. استینلس استیل 100% قابل بازیافت است . استیل ضایعاتی ذوب شده و دوباره قالب گیری می شود . بین 68 تا 80 درصد از تولید استینلس استیل به روش بازیافت ضایعات صورت می گیرد .
  3.  استینلس استیل مقاومت بسیار خوبی در مقابل دماهای بسیار بالا ( تا هزار درجه سانتیگراد ) و بسیار پائین (تا منفی 200 درجه سانتیگراد )دارد.
  4.  انجمن آهن و فولاد آمریکا(AISI) برای اولین بار اقدام به دسته بندی و نامگذاری استینلس استیل ها نمود و مشخصات فیزیکی و شیمیائی و نیز دستورالعمل تولید آنها را عرضه نمود .
  5. استینلس استیل نوعی فولاد آلیاژی است که درصد عناصر نیکل و کروم آن نسبت به بقیه عناصر تشکیل دهنده آن بالاتر است . به طور کلی اگر میزان کروم فولاد از 5/10 درصد بیشتر باشد آن را استنلس استیل می نامند .
    این مقدار کروم باعث می شود که هنگام خوردگی لایه نازکی روی فولاد تشکیل شود و همین لایه باعث جلوگیری از خوردگی های بعدی می شود و عملاً باعث ترمیم خوردگی می شود . ضمناً کربن آن کمتر از 5/1 درصد می باشد .
 

انواع گرید های استنلس استیل

  • سری 300 یا استیل نگیر ( غیر مغناطیسی ) : آلیاژ آهن ، کروم ، نیکل با کربن کمتر از 1/0 درصد .
  • سری 400 یا استیل بگیر ( مغناطیسی ) : آلیاژ آهن ، کروم با کربن کمتر از 1/0 درصد.

 

سری 300 و موارد کاربرد آن

304 رایجترین گرید استنلس استیل است که همان 8/18 کلاسیک می باشد .
316 بعد از 304 رایجترین گرید است و در صنایع غذایی و جراحی کاربرد دارد ، به علاوه آلیاژ مولیبدن موجود در آن از فرسایش جلوگیری می کند . همچنین بخاطر مقاومت زیاد در بربر کلر در مقایسه با گرید 304 در صنایع دریایی هم بکار می رود .

 

سری 400 و موارد کاربرد آن

  • گرید410 مقاوم در برابر سایش است اما در برابر خوردگی مقاومت کمی دارد.
  • گرید 420مخصوص کارد و چنگال ، قابلیت پولیش خوبی دارد .
  • گرید 430مخصوص دکوراسیون است به عناون مثال در تزئینات داخلی اتومبیل کاربرد دارد . قابلیت شکل پذیری خوبی در درجه حرارت کم دارد و مقاوم در برابر خوردگی است.

خواص استنلس استیل

  • مقاوم در برابر خوردگی
    • ظاهر جذاب
    • مقاومت در برابر حرارت
    • به صورت کامل قابل بازیافت
    • عمر طولانی و مفید در قیاس با هزینه پرداختی

     

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت انواع کفشور استیل و کفشور خطی تمام استیل با ما با شماره های 02122325594-02122325536 در ارتباط باشید.
عکس های اجرایی 

 

سازنده کفشور خطی تمام استیل مشبک

 

کفشور استیل حطی کاشیخور مخفی

 

قیمت کفشور طولی استیل

 

کفشور خطی سفارشی

 

تولید کننده کفشور استیل

کفشور خطی 70 سانتی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *